Alla onödiga saker från Cherbourg.

Min tidigare bloggs jättenödvändiga inlägg, jag tycker det är jättekul, det tycker antaligen inte du:

När jag åkte buss idag så funkade inte stoppknapparna.
När en tant framför mig skulle gå av så tryckte hon på stoppknappen, när hon tryckt några gånger så inser hon att knappe inte funkar. Då börjar den andra tanten som sitter brevid henne trycka på knappen för att hjälpa den andra tanten, och männsikan trycker på knappen som om det vore liv eller död! Helt seriöst.
Lixom hej hur trög får man vara. Man fattar väl efter 2 gången man trycker att knappen inte funkar.
Vill skrika till tanterna att knappjävlarna inte funkar. Men det gjorde jag inte.

Agusti 2008:
Jag och min vän linda tycker vi själva är jätteroliga.
Vi skrattar åt oss själva tills vi kissar på oss, vi har dålig humor och vi borde bli komiker.
"Där är en spårvagn, det är våran spårvagn, vi älskar den...men vi är inte på den men vi älskar den iallfall, och vi är i majorna"

Jag var arg på en fiskare:
Igår fiskade några gubbar vid gamla stan. En gubbe hade fått värsta fisken och han stor och slår på den med en spade så att den ska dö, när han slog fisken splattrade den. FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFAN va jag blir arg. FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFAN va jag ville döda han.
Jag va så arg. FUHOJKXDFJKIDFJKINCVD,MMDFMMMMMM. Jag skrek ganska högt jävla idioter osv, då sa han kille "Äter du inte fisk? då sa ag "NEJ jag är vegetarian" skit surt. haha då sa han jaha okej.
MEN SKITSAMMA JÄVLA FITTOR.
Jag ska komma med min gandalf pinne och viska six hundred and sixty six i deras öron.

Jag har predriken hårt om håkan, kommer inte lägga upp det jag skrivit HEHE men ja, ett citat nån snubbe sa iaf:
"Även om om han aldrig värkar förstå det själv, så är han det största som hänt för väldigt många"

Blåst brud:
Jag har 2 falskor pepsi i mitt rum. En max och en vanlig och så har jag 2 glas i mitt rum.
Så det glaset jag dicker  i hällde jag i pepsi max i(jag hatar pepsi max) så jag tog en klunk med sen spotta ut det i den andr glaset, och eftersom jag har 1 sekunders minne hällde jag i vanlig pepsi i det glaset jag spotta i o drack det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0