tkno

Lycka för mig är:
Att vakna på morgonen skittrött och sedan förstå att man kan sova i 2 timmar till.
När man har pengar och kan köpa saker man egentligen inte behöver.
När mamma och pappa har varit och storhandlat.
När det är fredag och man har nånting att göra hela helgen.
Att ha en symaskin.
När man hittar asbra låter på youtube.
När man hittar filmeryoutube.
När man kommer hem SKITTÖRSTIG eller vaknar på vatten ocg dricker vatten.
När mina kompisar är glada.
När man är jätteäcklig på festival, det är bäst.
När man har jättemånga händelser på facebook eller fått komentarer på bdb.
Att läsa Falsksanning(blogg).
Att pierca sig.
Att gå på party men party folk.
Mina hundar.
Seccondhand affärer.
Maskeradfester.
När fanny är så jävla pepp.
Laddergoat.
Att hettsa på msn osv.
Att går in på ant.
Kolla på kläder osv på nätet.
Att läsa Zelda & Nemi-
Att ät tacobar & Sandys.

Jag är en sådan som:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0