snodd.

Allmänt:
Brukar du komma i tid: Nej, men har blivit bättre.
Vad hade du i din mun senast: Ingenting
Är du smart: Alla är smarta på deras egna lill vis! HEH.
Vad saknar du: 1 person rikigt myckt kanske
Din favoritdryck på morgonen: Inget
Vad vill du jobba som: Piercare, journalist osv.
Är du musikalisk: Vettefan. 
Är du bortskämd: Mjo lite kanske, fast jag vet inte.

Din/ditt första:
Operation: No
Första piercing: Spetum!
Första bästa vän: Isabelle Berger 
Första pris: Nån innebandygrej säkert, eller gymnastiksak.
Första sport: Dans...
Första husdjur: katt!
Första semester: Spanien typ.
Första konsert: Första riktiga, Håkan Hellström i oskarshamn.
Första kärlek: Mattias, dagis. Haha.


Favorit:
Film: Oj, många, men älskar kejsarens nya skola, ånga disney ocg sen hannah med h.
Tvprogram: Family Guy
Musik: Mycke, psychobilly till typ electro, hiphop yadayada.
Drink: Min egna
Sport: Innebandy
Skola: UBG! Haha nämen, distra, nej, ängen!
Bok: Ojj, många!



Vad föredrar du? - motsatta könet:
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Båda
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Spelar fan ingen roll
Busig eller lydig: Busig. HAH.


Kommentarer
Postat av: zandra

haha läser du min blogg :p haha de visste jag inte:P

jo jag har hört de också och de verkar inte kul :( mmen men jag ska ha den och då får de bli plågsamt ;) hur e de med dig da?? :)

2009-12-02 @ 15:59:14
URL: http://zandrapommer.blogg.se/
Postat av: m

haha börja idag!

söte på dessie på google, ja jag är pinsam och läse kvinnans(flickans)blogg haha, och då stod det zandra pommer, då tänkte jag: wtf.

hitta din blogg på antligen din kompis blogg hhaha-



joda, det är skitsnyggt med tungpiercing! ska också ggöra det, när jag har råd etc.



jofan det är bra, självo?:)

2009-12-02 @ 21:35:21
URL: http://wroclai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0