2009.


 
februari. trött tjej.

 





  
mars. jag fick kontakt med old vänner, ville pierca hela ansiktet och var i gbg.

 
april. full kille nr1 samt vikingar.

 
maj. jag klippte sidecut(6 MÅNADER INNAN HALVA SVERIGE GJORDE DET), sanna fyllde år och jackie var crazy.




juni. demostration, peace and love, osv.

 


juli. jävligt mycket mårtenhäng i hans hus. jesusbarn. och så blev jag ägd av en sktaeboard.

    


juli/augusti. jag åkte till emmabodafestvalen med baby och umgicks med gamla vänner och anslöt mig till gangsterligan. vilket var underbart roligt. festivalen i mitt <3


september. jag sag håkan på gröna lund. så jävla bra var det.

 

 
oktober. linda fyllde 18, jag ville pierca mig och jag blev kär i josh.

 


november. inget skoj hände. fick inte in mina pluggar. åkte till markus i hans baklucka. sen skola.

December är inte slut än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt:)

2009-12-26 @ 00:28:10
Postat av: Full kille #1

HAH! full kille nummer 1

2009-12-26 @ 10:36:02
Postat av: Nellie

Du träffade en Nellie!! :D:D

2009-12-28 @ 17:40:50
Postat av: Anonym

ahhaa yaa<3

2009-12-29 @ 17:08:45
URL: http://wroclai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0