ok.

hej just nu är jag opepp på allt. Sjukt opepp på allt. Snart är det julafton. Det ska bli nice. Sen är det nyår. Det ska bli mindre nice. Varför jag tycker det ska bli mindre nice är att jag inte vet vad jag ska göra. Så töntigt med hatar det. Om inget händer så kommer jag sitta hemma till nån säger, woho här finns det fest, eller så kommer jag vara med människor jag inte ens vill vara med. Lixom vafan. Åh. Det får jag faktiskt ångest över. Känner mig som ett mobbat jävla offer utan vänner. Men det är det jag är, ett fult fan med låtsas kompisar. Okej nej. Men ÅH HAHA JAG FÅR PANIK FAN HATAR ALLT. Känner mig som en fet jvla väl också. Just nu känner jag för att skrika ut all ångest och ilska jag har i kroppen, slå sönder mitt rum och typ spy på alla. Mår illa också. Jag går och dränker mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0