Mongolid.

Jag hatar när man sitter framför datorn, lyssnar på musik och inte gör någonting. För då brukar jag tänka somfan, jag kommer på saker jag måste göra, skolarbeten, städa, göra det, det o det. Sen tänker man på saker jag får ånegst över, saker jag gjort som jag inte borde göra, saker jag borde ha sagt istället för att säga det så som jag sa det.
Men i alla fall. Får panik över skolan just nu, tänker aldrig på hur jag ligger till i skolan för vill helst ej veta det. Men när jag får reda på att tex, att jag måste göra en svenska uppgift, så skiter jag i det. LIXOM VAFAN? Varför skiter jag i det. Fan, om jag ska ha några jävla betyg får jag fan ta och börja göra saker. Jag orkar inte me dmig själc och mitt huvud där hjärnan är typ en badanka just nu.
Men nästa år ska jag börja sköta mig. Nästa år är om 17 dagar. Herrejesus, om 17 dagar är det 2010 och om 17 dagar är jag 17 år. 2010 ska jag bli duktig och skötsam i skolan, ska tänka på vad jag gör, börja träna, sluta dricka 89 liter cola carje vecka, vara snäll, gå på festivaler, HA FETT KUL LIV/ÅR. Jag ska hitta mig en skinhead och gifta mig med han. Vi ska bo i en lägenhet i stocknolm, söder, eller i göteborg, majorna. Vårat husdjur ska vara en iller som inte ska lukta äckligt. Jag sk a också ha en bärbar dator som inte går lika sagt som en snigel som min data grör just nu. Jag ska vara piercare.
Okej hehe drömmar får man ha. Okej? Nej men seriöst. Jag ska skärpa mig. Sluta vara så dum i huvet och vara posetiv till allt, även om jag eller någon gör fel för det kan man göra. Alla gör misstag.

Sen vill jag bara säga att jag vill se ut som Lykke Li.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig lycka till!

2009-12-16 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0