jag får fan klaga, du behöver inte läsa

  1. jag mår illa
  2. jag har ångest
  3. jag vet inte hur jag ligger till i skolan
  4. mitt rum är så jävla äckligt
  5. jag orkar fan inte bädda
  6. jag har ingen aning
  7. jag orkar inte sova för jag vill sitta uppe hela natten framdör datorn men då är jag död imorn
  8. jag har ingen julkänsla
  9. julen ger mig lite ångest, hatar att det är så för varför fan är det så?
  10. jag känner mig äcklig och tråkig
  11. jag känner mig dum, egoistisk och konstig

    Nu ska jag vara glad:
  12. jag älskar lars winnerbäcks nya skiva

Kommentarer
Postat av: Anonym

och för att vi ska till göteborg IMORGON!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-09 @ 08:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0