Ingen ide.

Det var fan på tiden att det började snöa nu. Så man får nån jävla julkänsla lixom. Men det är ju satans jobbigt att gå till skolan i snöstorm, gå den där långa biten från bussen till skolan i 5 meters hög snö och när man kommer fram till skolan ser man ut som en jävla jultomte i fejan, helt röd i ansiktet. Men de najs.
Och just nu, är jag fett depp, hatar att bara sitta inne hela tiden, mitt rum ser ut som ett helvete men jag orkar inet städa. Istället kollar jag på kläder på nätet och lyssnar på Freeland. För när jag kollar på klädr på nätet blir jag faktiskt ganska så lycklig. Yes jag är en geek.

En annan sak som gör mig skitglad just nu, är att jag ska snart till gbg igeb. Den 7 eller 8 januari.

På bild: Linnea, gabriel och linda.

Kommentarer
Postat av: Emmy

vill bara påpeka att jag fyller år den 8e januari och tänkt ha megatrash party

2009-12-18 @ 13:10:36
URL: http://makingnoises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0