avlider.

Kent mitt hjärta, ibland känner jag för att isolera mig i mitt rum och bara lyssna på kent, ligga i min säng och bara njuta av kent.
Jag dör ju, fyfan va jag älskar kent. HUR FAN KAN MAN SKRVA SÅ FINT SOM DU GÖR, JOCKE? KAN DU KANSKE LÄRA MIG LITE, vill inte skrikva poesi om anna anka, antiloper och olja, även fast de var riktigt bra. En låt som alltid får typ hjärtat, magen, allt att vrida och vända på sig är Beskyddaren. & en annan låt som för mig att känna mig jättelycklig och ledsen och glad att jag lever är Mannen I Den Vita Hatten, introt är så bra, och texten är bäst.

Och jag ska skydda dom jag älskar
Med hjärta, kropp och själ
Jag ska skydda dom mot livet
Som är hårt & fult & skört
Jag ska ge dom allt som blir kvar
När jag är färdig med det här
Jag ska ge dom nått som hjälper
Mot en ond och giftig värld


Och han som stirrar ut från spegeln
Det kan väl inte vara Jag?
När blev jag så ful & trött & gammal
så ensam, feg och svag
Och när man hatar den man blivit
Och man föraktar den man var
Så finns det ingen Gud i världen
Som kan ge dig något svar
Förutom: Vi ska alla en gång dö


jesus maria. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0