Sommaren 2009.

Den här sommaren har varit en av dom bästa sommarloven på lång tid, 4 år ungefär. Jag har varit på världens bästa festivaler, lärt känna underbara människor, fått mina hände roch armar slagna, partat och ramlat på en skateboard så jag nästan fick hjärnskakning. Men det är helt okej. Och så har jag spenderat ungefär hela sommarlovet i kungsängen, eller typ hela kan man säga, hos mårten. Vi satt på hans baksida och hade det trevligt dom veckorna han var ensam hemma och det var skitbajsnajs. Allt hände i mårten hus HÄHÄ, nämen det var skitkul där. Jag orka rinte predrika om sommaren men jag älskar nästan allt som hänt dom här månaderna. Lixom, kungsängen, parken, party, mårttans hus, jesus och några av dom snällaste och roligaste människorna.

Fast det ät nog mest umgänget som har gjort allt så party. OCH EN SATANS JÄVLA MASSA MYGG.
                 
 
























           


























(Jag har typ 1 triljard bilder. Men orkar inte lägga upp alla.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0