panik, jobb, pengar.

Jag känner att Hej jag måste skaffa ett jobb. Men hur enkelt ät det på en skala. Jag vägrar jobba på mc donaelds elelr något annat sånt där ställe, får panik bara att tänka på det, ta någons beställning, klicka på den där kassasaken medans personen står otåligt och väntar på att sega jag inte kan hitta knapparna eller öppna kassasaken där pengerna är. Sen är Mc Donalds enligt mig en skit"resurang", maten smakar absolut ingenting och miljoner djur dör för kedjans skull osv. Inte ok. Jag skulle däremot kunna tänka mig att jobba på typ Myrorna eller Stadsmissionen, eller någon random skivaffär. Askul. Men om man ska försöka få ett jävla jobb får man väl söka till nån snabbmatskedja.

Allt skulle vara så mycket bättre utan pengar btw.

     
Fuck No.                                                                                          Fuck YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0