Jag klagar& du behöver ej läsa.

Precis just nu känner jag för att gräva ner mig. Jag vill inte vara hemma nu, idag, jag vill ut och göra något. Känner mig som en fet val som inte förtjönar att sitta här utan ska gräva ner sig. Jag hatar så hemskt jävla mycket att jag inte var på way out west med min baby. Jag hatar så extermt jävla mycket att jag är en fattig kossa som inte har råd med en popaganda biljett. Jag gillar inte så speciellt mycket att skolan börjar på torsdag, det ska faktiskt bli jättekul att komma dit osv, men jag hatar pressen och ångesten man har jämt och ständigt i skolan, har tex inte läst en bok jag skulle läst nu i sommar, är det okej om jag tar självmord eller? Ska och måste fan skärpa mig. På lördag är det coldplay med vet inte om jag orkar gå, har häller inte pengar så vettefan hur det ska gå, om jag går kommer jag antligen gråta sönder och dreggla på chris. Men jag har saker att se fram emot. 

Göteborg den 18 september med baby+håkan
Ska äntligen köpa min harrington jacka jag velat ha i exakt 1 år nu.

Båda grejerna gör mig jätteglad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0