No life generation.

1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Bok blev tidning. Nått lame shit om EU.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vägg.
3. Vad såg du senast på TV?
Grays and anatomy....stavas det så?

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
22.00, den var 22.01-

5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Tänker på hur roligt liv jag har som sitter o gör sånna hära grejer.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Några timmar sen, gick i en skog osv.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Min mamma, haha.

8. Vad har du på dig?
Djurens Rätt t-shirt och trosor.

9. Drömde du något inatt?
Ja, att jag hade en cigarr i jackfickan som gick sönder och jag tyckte det var skitjobbigt.

10. När skrattade du senast
Alldeles nyss.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Affischer osv.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Joda.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Skit spännande!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Kommer inte ihåg fiffan

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Orkar inte skriva allt här, men mycket!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag är en lama.

17. Tycker du om att dansa?
Det absolut bästa som finns är att just dansa...

18. George Bush?
Är min HOMIE!!!

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Åhå, jag hatar barn och vill inte ha. Men har ändå jättemånga namn uppskriva på min mobil, jag har hittat på vissa själv...
Arin, keven, joane, halina, alavon, nate...osv. HAH. asså.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Köpenhamn, england!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Han har öppnat pärleporten så att jag kan komma in" sen skulle jag hadbanga, stäla mig på knä(?) och se riktigt hård ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0